Annem sanaldan arkadaşlarımla konuştuğum için benimle konuşmuyor?

Merhaba yardım istiyorum.
İlk kez yazıyorum buraya ve prikolojik sorunlarım hakkında google a birşeyler yazdığımda bu sayfa çıkıyor karşıma sonunda bende yazmaya karar verdim
Öncelikle ben bir lise ögrencisiyim ve sadece 1 arkadaşım var onunla da konuşma şansımız hiç olmuyo. Bu zamana kadar arkadaş edinmeyi çok denedim ama beceremedim gerçekten neden kimsenin benimle arkadaş olmak istemediğini bilmiyorum. Bende kendimi bilgisayar oyunlarına ve sanal aleme bıraktım. Sanaldan arkadaş edindim sanaldan sevgili yaptım v. b çünkü çevremde kimsem yok. Bunu ailem yakaladığında haklı olarak çok sinirli karşıladılar ben birdaha yapmicam dedim ama hem bu bi bagımlılık haline geldi hemde gerçekten o kadar yalnızım ki buna ihtiyaç duyuyodum en son herkesi silmeye karar verdim sadece 1 veya 2 kişi kaldı biriyle gerçekten çok iyi anlaşıyordum fakat sonra o benden hoslandigıni soyledi bende onu kaybetmek istemediğim için tamam dedim annem bunu gördü ve şu an yüzüme bile bakmıyo ne yapmalıyım :(
Annem sanaldan arkadaşlarımla konuştuğum için benimle konuşmuyor?
Cevapla