Evlendiğim günden beri ağlıyorum, sizce boşanmalı mıyım?

11 aydır tanisiyoruz 5 aydır da evliyiz, ben 19 o 22 yaşında çok aşık olarak evlendik ama sanırım bi hata oldu benim için. Karşımda narsist bir insan var bir türlü guvenemiyorum çünkü güvenimi boşa çıkardı başka kadinlarla beraber oldu bi sürekli yalan söylüyor gözü dışarda geliyor bana , saçma sapan bi insan oldu eski halinden eser yok ne ilgi var ne kocalik yapiyor ne de sevgi hissediyorum artık.. zaten güven sadakat te yok napıyım ben arkadaşlar böyle biriyle ömür geçer mi? 2 gün mutluysam 1 ay agliyorum sürekli aglatiyor hayatimi zindan etti psikolojik baskı kuruyor üzerimde ve onun yüzden mal gibi hissediyorum kendimi, aşırı gucsuzum. Ben artık ayrılmak istiyorum ondan sizce de doğru mu yapıyorum Biz biz olamiyoruz artık bitmiş gibi
Evlendiğim günden beri ağlıyorum, sizce boşanmalı mıyım?
Cevapla