Sizin için arkadaşlarınız mı daha önemli, sevgiliniz mi?

Türkiye’deki erkekler nasıl binmiyorum ama Almanya’daki erkeklerin çoğu kız arkadaşının değerini bilmiyorlar. Hep arkadaşlarına bir şeyler ispatlamak istiyorlar mesela kimin daha çok kızları varsa o en “cool”. Çok ama çok üzücü, zaten o yüzden hiç erkek arkadaşım olmadı çünkü biliyorum onlar için sadece bir oyun yani ciddi bir şey istemiyorlar.
Sizin için arkadaşlarınız mı daha önemli, sevgiliniz mi?
Cevapla