Türkiyede kadınlar neden her şeye taciz diyor?

Yolda bi kıza meraba desen sapık muamelesi görürsün Türkiye’de. Bi erkek bir kıza meraba der seni seviyorum de bunlar taciz bile değilki. Çiçek göndermek bile Türkiye’de taciz sayılmış. Sonra da erkekler neden yabancı kızlara gidiyo derler.
Türkiyede kadınlar neden her şeye taciz diyor?
Cevapla