Aile & Toplum Kendinizde değiştirebileceğiniz bir şey olsaydı bu ne olurdu? sinsuenos Takip Et Xper 3 Yaş: 25 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Yapay Zekaya Sor Alfa Centauri'ye not: Normalin Ötesine Kaymış grubumuzun lideri olarak senden müq bir cevap bekliyoruz Qjskqjsiwboz Güncellemeler+1 yıl Bu siteyi bırakıyorum (gerçi umursayan yok). Herkese iyi geceler Kendinizde değiştirebileceğiniz bir şey olsaydı bu ne olurdu? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
alfa_centauri Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Akdlfildodld pek müq bir cevap olmucak ama kendimi komple değiştirmek isterdim. Tek şey seçicek olsam da üşengeçliği seçerim xd 0 4 Yorumla sinsuenos +1 yıl Yani o kadar şey arasından üşengeçliğin mi? O kadar da üşengeç değilsindir ya Yorumla alfa_centauri +1 yıl Dostum ne kadar üşengeç olduğumu tahmin bile edemezsin dkflf. Birde fazla küfür alışkanlığım var maalesef onu : ( Yorumla sinsuenos +1 yıl Olum sen benim kayıp ikizim misin? Niye bu kadar bana benziyon Qjsqlqjsx Yorumla alfa_centauri +1 yıl Ksldkldldld Yorumla
Jesus713 Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Popomu biraz daha büyütürdüm. Boy fazlasıyla var zaten. 0 0 Yorumla
Berkanınaşkıyım Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Üşengecligim olabilir yaa😂 1 1 Yorumla Berkanınaşkıyım +1 yıl Neden bırakıyorsun yaa 😔 Yorumla
DiadeMuertos Takip Et Xper 5 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Bedenim 1 2 Yorumla sinsuenos +1 yıl Neden bedenin? Yorumla DiadeMuertos +1 yıl Ben ne kadın ne de erkek olmak isterdim açıkçası beni üzen tek şey bu değil Yorumla
Rascoln36 Takip Et Master Yaş: 27 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 16,6b cevap paylaştı. Hiçbir şeyimi değiştirmem 1 0 Yorumla
istemi_yabgu Takip Et Bilge Yaş: 29 , eic 92% +1 yıl Kolay soru. 0 2 Yorumla sinsuenos +1 yıl Cevap ver? Neyi değiştirmek isterdin? Yorumla istemi_yabgu +1 yıl Yanlızlığımı Yorumla
YalvarBarışalım Takip Et Master Yaş: 23 , eic 97% +1 yıl Komple ben 0 1 Yorumla sinsuenos +1 yıl Niye ki? Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Akdlfildodld pek müq bir cevap olmucak ama kendimi komple değiştirmek isterdim. Tek şey seçicek olsam da üşengeçliği seçerim xd
Yani o kadar şey arasından üşengeçliğin mi? O kadar da üşengeç değilsindir ya
Dostum ne kadar üşengeç olduğumu tahmin bile edemezsin dkflf. Birde fazla küfür alışkanlığım var maalesef onu : (
Olum sen benim kayıp ikizim misin? Niye bu kadar bana benziyon Qjsqlqjsx
Ksldkldldld
Selam, tipimi değiştirirdim net.
Popomu biraz daha büyütürdüm. Boy fazlasıyla var zaten.
Üşengecligim olabilir yaa😂
Neden bırakıyorsun yaa 😔
Bedenim
Neden bedenin?
Ben ne kadın ne de erkek olmak isterdim açıkçası beni üzen tek şey bu değil
Hiçbir şeyimi değiştirmem
Boyumun daha uzun olmasını isterdim
Uyku düzeni galiba
Daha fazla okuma yeteneği
Kolay soru.
Cevap ver? Neyi değiştirmek isterdin?
Yanlızlığımı
Komple ben
Niye ki?
Vurdumduymazlıgim