Psikoloğa gitmek istiyorum aileme nasıl söylerim bilmiyorum?

Psikolağa gitmek istiyorum, kendimi yalnız hissediyorum yeni bir okula başladım ve arkadaşım yok, ne eski okulumda ne de şimdiki okulumda. Keşke tek sorun arkadaş olsaydı ama malesef öyle değil ailemle anlaştığım söylenmez sadece "yemek ye" vb. şekilde konuşuyoruz. Artık çok bunaldım, bu hayatı terk etmeyi yok olmayı bile düşüniyorum şu sıralar ama ailem yok kime özendin vb. şeyler der diye söyleyemiyorum. Nasıl söylersem beni psikolopa götürürler?
Psikoloğa gitmek istiyorum aileme nasıl söylerim bilmiyorum?
Cevapla