
#nirhamm 🔴 🔴 🔴 🔴

Ben sade kültüre önem vermiyorum tahsilde öncelik ile aile terbiyesine bakıyorum...Çünkü tahsil cehaleti alır eşeklik baki kalır.. Rahmetli peder sokakta beni senin ismin e ansınlar falanım babası diye benim ismim ile değil derdi bu kültürdür.
Evet çok özeniyorum
Teşekkür ederim 🌹
Evet hemde çok hatta ailem öyle olmadıgı için onları suçluyorum
Cevap
6Cevap
Özenmiyorum ben birbirini seven saygi duyan destekleyen ailelere özenirim. Çok iyi eğitimi herkes isterse alabilir.
Kültürden kasıt iyi eğitim almış , kendini geliştirmiş ve en önemlisi bilinçli olmalarını isterdim.
Hayır öyle aileler kültürden cok para cok oldugu için herseyi alabildiklerini zannediyorlar.. cok iyi eğitim için iyi bir bütçe ister , çaba ve yeterli zaman..
Gorsel iyimis😂😂
Ya özlemiyorum sıkıcı bir hayatları var
Yeterince kültürlü ailem var.
Hayır
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?