Güncellemeler
+1 yıl
KS seni seviyorum ama valla bir cacık olmaz sizden. Boşananlar bir bakıp edevlet den söylemek bu kadar mı zor. Kimisi bekar diyor, kimisi, dul, kimisi boşanmış. Ortak ve gerçek bir yanıt çıkmadı ki, of 😒
Güncellemeler
+1 yıl
Ortalığı ayağa kandırdım dimi. Ama çok merak ettim. Biri de edevletine girip, bakıp yazmıyor ki. NE TEMBELSINIZ. Iyi ki varsınız hepiniz 😍
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Artik sistem degisti bekar yaziliyor fakat sistem nasil isliyor bilmiyorum
yeni kimliklerde yazmıyor ama kayıtlarda bekar geçer diye biliyorum
Bilmek değil kesin yanıt lazım ama
Nüfus Hizmetleri Kanununun Uygulanmasına İlişkin Yönetmelik gereğince boşanmış da olsanız medeni halinizin "bekar" olarak yazılması gerekir. [138. Madde 1. bend c Fıkrası.]
aksi bir durum olursa ilgili nüfus müdürlüğüne dilekçe yazman gerekiyor
😍 e niye baştan söylemedin ki
ne bileyim araştırdım şimdi öğrendim daha 😅
😅🤣bende başına geldi sandım. Çooooook teşekkür ediyorum çok önemliydi bu bilgi. Uzun zamandır merak ediyor ama doğru bir bilgi bulanıyordum. Malum güzelim kimlikleri mahvettiler
önemli değil bende yeni bir şey öğrenmiş oldum :)
Bekar yazıyor diye biliyorum. Akraabamdan biliyorum.
Gördüm mu nüfus kayıt örneğini, kesin bilgi mi
Evet gördüm.
Sevgilinin kine mi bakacan
😅hayır sevgilim yok
Kiminkine bakacan kendininkine mi
😅🤣kendiminki olsa zaten bilirim, neden sorayım
Kimin kini soruyorsun ozaman
Ne meraklı çıktın sende 🤣😅mesele bu mu, cevabı versen şimdiye bitmişti konu
Cevabı bende bilmiyorum malesef
Çok belliydi, o zaman soruda işin ne 😅
Merak ettim sen kim icin sordun bu soruyu
Cevap versene
😅🤣bir erkeğin bu kadar meraklısına hiç denk gelmemiştim
Bunu soyleyene kadar soruma cevap verseydin bu kadar uzamazdi konu
Hem meraklı, hem kopyacı 😅🤣
Tkpp atsnaa ordn konuslm bali
Malesef , konuşma zaten çoktaaaaaan bitti
Sevgilinde yokmus sorun ney
Çocuk olman 🤣
Sen kaç yaşındasın
Gördüğün yaş 😉
30 mu 35 mi
Noldu sustun
e devlette mahkemeler bölümüne bakarsan adliyeden orda gecirdigi tum davalar cıkar dolayısıyla boşanmıssa daha önceden boşanma davası gecirdigi yazar her turlu boşandıgı anlasılır e devletten
Bunları biliyorum da konu bu değil ki. Medeni durum malum artık kimliklerde yok. Edevlet nüfus kayıt örneğinde ne yazar, soru bu
Dul yazar da neden bu kadar önemli.
Emin misin, edevlet den baktın mı
Ne sandın. Neden bu kadar önemli. Bunun için boşanmaktan mi vazgececeksin?
Ne şansı sandım değil, gerçek bilgi istiyorum. Biri de hayırına edevlet den bakıp söylemiyor ki, of
Derdinini şöyle.
Söylesene
Bekar yaziyor muş. Senin derdin ne bilmiyorum ama benim derdim yok
Bosaninca dul yazmasindan mi korkuyorsun
Hayır sadece merak
Onu anladım zaten. Offf ugrasamicam 😑 Ne halin varsa gör!
Bekar yaziyor
Baktın mı edenlere, emin misin
Evet eminim
Bekar yazar.
Kimisi de boşanmış diyor. Yok mu gerçekten edevlet den bakıp söylecek biri ya, of
Boşanmış insan bekardır, bekar yazar. Kimisi mimisi yok. Ayrıca yeni kimliklerde hiç yazmıyor.
Kimliklerde hiç yok biliyorum ama bir yerde yazıyordur mutlaka ama ne yazıyor işte. Kimisi Dul diyor, kimisi boşanmış, kimisi de bekar. Hangisine inanalım
Boşanan bekar yazar. Dul eşi vefat edendir.
Eşi vefat edince kimliğe dul mu yazılıyor yani, bu da ilginç miş ☺
Bir şekilde fişlemeleri gerekiyor malum.
Boşanmış
Emin misiniz, biri de hayrina edevlet den bakıp söylemiyor ya, of
E devletten kim neye baksın gözüm
yazmaz eskı kımlıkler degıstı ya
Kimlik de hiçbirşey yazmıyor biliyorum detayda bahsettim falay ya nüfusta?
nufusta yazarda nolcakkı yanı ılk bosanan sen degılsın sankı senı bıle ıstemıcek adam gıtsın sımdıden
Ne yazıyor işte o nüfusta. Beni istemeyen filan yok, seneryo yazmayalım. Biri de yok zaten
dul yazar bosanma tarıhı yazar neden olmasın ısteyen ıllakı olur ya gızlısın bıde ne var sankı gızlı olmasan
Emin misin. Herkes birşey diyor ya. Dul, boşanmış, bekar hangisi doğru ki. Biri
Dul yazar
Nüfus kayıt örneğine göre yazan bu mu
Dul.
Boşanmış 😁
Nüfus kayıt örneği alınca edevlet de böylemi yazıyor gerçekten
Bekar yazar
Dull