Boşanmaların yüzde kaçı erkekden kaynaklı, yüzde kaçı kadından kaynaklı?

Bir belgesel izledim youtube dan. Bbc yapmış 1980 yılında.. Diyor ki Avrupa'da boşanma oranının en az olduğu ülke Türkiye diyor... Bugün se türkiye Avrupa'yı solladı boşanma konusunda. O günden bu güne ne değişti? Kadının iş hayatına daha fazla katılması, ekonomik özgürlüğünü alması, şimdiki nesilin, daha az çocuk yapar olmaları. Eskiden çok çocuk yapınca, boşanma ihtimalinin azalması, bence bunlar bir etken. Eskiden kadınlarda dul kalma korkusu vardı. Şimdiyse normal karşılanıyor boşanmalar. Ayrıca sosyal medya da bir etken mi? 2000 li yıllardan beri boşanmaların tavan yapmasında internetin rolü var mı? Kadın istemese boşanmaz bence. Erkek evleniyor 1 trilyon masraf yapıyor, neden boşansın ki? Ha boşayıp başkasıyla evlenecektir, ozamanda imam nikahı var, ayrıca metres olanlar, boşanma, Çocuğuna yazık, biz gizli gizli takılırız macera olur diyor. Evlilik aşkı öldürüyor evet ama eskiden neden boşanmalar yok denecek kadar azdı? Ayrıca eskiden de erkekler mallık yapıyordu, kadınlar tahammül ediyordu. Şimdi kadınlar hiç tahammül göstermiyor. Boşanırım. Kendi ayaklarım üzerinde dururum. Hem analık hem babalık yaparım. Boşansam da iyi biriyle evlenirim. ya da gençliğimi yaşarım diye düşünüyor bence. Siz ne düşünüyorsunuz.

Kadınlardan kaynaklı. İstemeseler boşanma olmaz.
Erkek yüzünden ayrılıyor. Şimdiki kadınların tahammülü yok. Eskiden tahammül ediyorlardı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Boşanmaların yüzde kaçı erkekden kaynaklı, yüzde kaçı kadından kaynaklı?
Cevapla