Kendim olmayı bıraktığım zaman kim olacağım ben?

  • Ailem çok bunaltıcı insanlar sürekli onlara benzemem gerektiğini söylüyorlar bana ''sen hiç birşeyi başaramazsın'' diyorlar birde işin kötü tarafı korumacı bir aile? Cidden her yaptığımı sorguluyorlar arkadaşlarımla konuşuyorum o kim o kim dedim sana gibi cümleler kuruyorlar artık arkadaşlarımla da konuşamıyorum annem beni ablamla kıyaslıyor yok o çok çalışkan mış yok böyleymiş yok şöyleymiş
  • Ablan ailemin ilk çocuğu ve doğduğu yıllarda ailem onları o yıla göre yetiştirdi beni ve abimi ise o eski yıla göre yetiştirmeye çalıştı ama başaramadılar eğer beni ve abimi bulunduğumuz yıla göre eğitseydiler şu an ben çalışkan bir öğrenciyim lgs zamanında baskı yaptılar sürekli gel dışarı çıkalım yeter evde çalıştığın biraz dışarı gör filan dediler daha çok strese girdim sonra lgs geldi başaramadım işte depresyona girdim bukezde kendimi bilgisayar oyunlarına adadım ona da laf ettiler daha çok kaptırdım bu arada neden çalışmama bahanen ailen diye sorarsanız benim ilkokul hocam sürekli şiddetle eğitim veriyordu 1. Sınıftayken hoca bana sürekli vuruyordu ve diğerlerine ilkokulda dersleri saldım ortaokulda temelim yoktu zaten ortaokulu da saldım 8. Sınıfta çalıştım ilk defa çalışmak ne demek 8de öğrenmiş oldum ailem ise bilinçli olmadığı için sürekli bunalıma koydu şimdi ise geçmişte kaybettiğim zamana ve utanç verici zamana takıldım kendim olamıyorum bir türlü yardım eder misiniz lütfen ablalarim abilerim lütfen :) <3
Kendim olmayı bıraktığım zaman kim olacağım ben?
Cevapla