Geçtiğimiz günlerde böyle bir haber olmuştu kadın kocasına tasma takmış gezdiriyordu çevreden siz ne yapıyorsunuz diye sorduklarında ise kadın köpeğimi gezdiriyorum diye cevap vermişti. Sizce durum neyden ibaret?
Değersizleştirmek değilde sizde erkekleri aşırı derecede baş tacı görmeyin erkeklerin sınıflandırıldığı evin direği yok atası reisi gibi sözler sizlerin erkekler karşısında dahada ezilmenizi sağlıyor. Feminizm bu yüzden çıkmış bir durumdur zaten
1. Aşırı derecede baş tacı görmüyorum. Kim değeri ne kadar hak ediyorsa öyle davranıyorum. 2. Feminist değilim. 3. Bence asıl sen kadınları fazla el üstünde tutuyorsun. 4. İster kadın olsun ister erkek 'insan insana bunu yapmamalı' sen böyle diyerek kadının erkeğe olan karşıtlığını savunmuş oluyorsun. "Erkek bile böyle düşünüyorsa demek ki haklıyız." Derler ve sokak ortasında sirk gösterisi bile yaptırırlar. Hoşş.. aşağı kalır bir yanı da yok. 5. Erkekleri de desteklemiyorum. Daha doğrusu cinsiyet ayrımı yapmıyorum diyeyim. Yapanları da daha insancıl yaşamaya davet ediyorum...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ohaaa!.. böyle böyle değersizleştiriyorlar işte. Yakıştıramıyorum ya
Değersizleştirmek değilde sizde erkekleri aşırı derecede baş tacı görmeyin erkeklerin sınıflandırıldığı evin direği yok atası reisi gibi sözler sizlerin erkekler karşısında dahada ezilmenizi sağlıyor. Feminizm bu yüzden çıkmış bir durumdur zaten
1. Aşırı derecede baş tacı görmüyorum. Kim değeri ne kadar hak ediyorsa öyle davranıyorum.
2. Feminist değilim.
3. Bence asıl sen kadınları fazla el üstünde tutuyorsun.
4. İster kadın olsun ister erkek 'insan insana bunu yapmamalı' sen böyle diyerek kadının erkeğe olan karşıtlığını savunmuş oluyorsun. "Erkek bile böyle düşünüyorsa demek ki haklıyız." Derler ve sokak ortasında sirk gösterisi bile yaptırırlar. Hoşş.. aşağı kalır bir yanı da yok.
5. Erkekleri de desteklemiyorum. Daha doğrusu cinsiyet ayrımı yapmıyorum diyeyim. Yapanları da daha insancıl yaşamaya davet ediyorum...
Beter olsun bu duruma düşecek ne halt etmiştir beter olsun ki adamda değilmiş zaten
Karım olsada bana tasma taksa 😱
Açlık o derece diyosun yani
Evet
Aldattı adam galiba
Bu neyin fantazisi