Bu x kuşağı genelde neden bu kadar gerici?

Yani yaşlı kuşak. Gay değilim, hayallerine dahi sığmayacak kadar ilişkim olmuştur ama giyim tarzımdan, saç şeklimden ve sakalımın az çıkmasından dolayı gay muamelesi yapanlar oluyor. Kendi yaşıtlarımda hiç böyle bir şey yok ama 60+ kişiler yok bu ne oğlum karı gibi o dur bu dur.
Yani çok nadir oluyor ama insanı gün boyu sinir etmeye yetiyor.
Geçen pembe bi sweet giydim bir tane teyze aslan gibi delikanlısın özüne dön dedi bana Allah'ına kavuşturucaktım zor sakin tuttum kendimi.
Renkli kıyafetleri, canlı giyinmeyi seviyorum. Harbi ne bu ya?
Ve fiziğine dikkat eden, kurt adam gibi sakallı olmayan, giyimine özen gösteren hemen hemen her erkeğe yapıyorlar bunu.
Bu x kuşağı genelde neden bu kadar gerici?
Cevapla