2 şehirde de çalışma imkanım var sizce eskişehire gitsem mi kayseride çalışıp çok yakın can dostumla ayrı eve çıkmak mi hangisi? Buarada arkadaşımla 10 senelik tanişigiz
Eskişehir de tek başına yaşamak mi kayseride yakın arkadaşla eve çıkmak mi?
Hnagisi memleketine daha yakın? Yalnız sıkılmam dersen çık gel Eskişehir'e
1
16 Yorumla
Soran
+1 yıl
Önceden hep yalnızdım hiç desteğim yoktu bu şehirden nefret ettim çekip gitmek istedim arkadaşım da durumu hiç yoktu zorluklar yaşadı daha yeni telefon aldı kendisine. 25 yaşında. Ve hep arayıp soruyor evine davet ediyor çok iyi ilgileniyor cafe açmak istiyor açabilirse götürür yetenekli maşallah. Onunla ayrı eve çıksak diyorum anlaşırız belki beraber gezer tozar vakit geçiririz eğleniriz. Biryandan da eskişehir sosyal şehir ama gidersem aklım kayseride kalabilir 😐
Beraber evde olunca insan ister istemez bazı şeyler sıkıntıya düşebilir. Ama yani belli de olmaz. Kafe açabilir, götürebilir kendi hayatı. Eskişehir'de sosyal hayat çok evet, ama bu senin sosyallikten anlayışın, hayattan beklentin ile de alakalı. Yıllardır buradayım mesela ben. Arkadaşım olsun dersen ve Kayseri'de aklım kalır dersen Kayseri'ye git. İkilem zor ben yalnızlığı seçerdim senin yerinde olsam. Kayseri'nin durumunu bilmiyorum ben mesela
Kayseride arkadaş edinmekte sıkıntı yaşadım hep te eskisehi r de nasıl olur bilmiyorum. 26 yaşındayım birde orası hep öğrencidir bilemiyorum kalabalığa sosyallige alışkın değilim. Kiralar da ucuz gibi. Sen eskisehir de misin
Evet Eskişehir'deyim ben. Hep öğrenci deme, yerlileri de çok. Onu geçtim öğrenci dediklerin öyle 18-20 değil ki, onlar da var tabi de 25-28 arası okuyan bir sürü kişi var. Kiralar yerine göre değişiyor. Hep Kayseri'de miydin?
Yenidoğan, Kurtuluş, Gökmeydan, Alanönü buralar adliyeye yakın. Kiraları eve göre değişir aslında bu dediğim semtlere sahibinden sitesinden bakabilirsin. Zaten adliyede Kurtuluş Mahallesi'nde. Tramvay ile en fazla 15 dakika mesafede adliyeye bu semtler. Kiraları biraz daha pahalı olabilir ama yine de uygun bir yer muhakkak bulunur diye düşünüyorum. Öğrenci bölgelerinde kiralar daha uygun evlerin durumlarından kaynaklı... Daha detaylı sormak istersen sor bildiğim kadarıyla cevap verebilirim
şehirden beklentin nedir? sosyallik ise eskişehir ama tek başına masraf fazla olacaktır.. gittiğine değmeyebilir. ailen hangi şehirde, onlara çok uzak olmasın
0
12 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ailemi sevmiyorum anlasamiyorum kayseride yazmışım bak o zman nerde olabilir ailem? Kayseride olsam bile ayrı eve çıkarım
aradığını buluyorsun, alışkanlıklarla alakalı biraz da.. bu arada meslek de önemli. çevre isteyen bir meslek mi yoksa daha teknik bir meslek mi onlar da etkiler tercihi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Hnagisi memleketine daha yakın? Yalnız sıkılmam dersen çık gel Eskişehir'e
Önceden hep yalnızdım hiç desteğim yoktu bu şehirden nefret ettim çekip gitmek istedim arkadaşım da durumu hiç yoktu zorluklar yaşadı daha yeni telefon aldı kendisine. 25 yaşında. Ve hep arayıp soruyor evine davet ediyor çok iyi ilgileniyor cafe açmak istiyor açabilirse götürür yetenekli maşallah. Onunla ayrı eve çıksak diyorum anlaşırız belki beraber gezer tozar vakit geçiririz eğleniriz. Biryandan da eskişehir sosyal şehir ama gidersem aklım kayseride kalabilir 😐
Beraber evde olunca insan ister istemez bazı şeyler sıkıntıya düşebilir. Ama yani belli de olmaz. Kafe açabilir, götürebilir kendi hayatı. Eskişehir'de sosyal hayat çok evet, ama bu senin sosyallikten anlayışın, hayattan beklentin ile de alakalı. Yıllardır buradayım mesela ben. Arkadaşım olsun dersen ve Kayseri'de aklım kalır dersen Kayseri'ye git. İkilem zor ben yalnızlığı seçerdim senin yerinde olsam. Kayseri'nin durumunu bilmiyorum ben mesela
Kayseride arkadaş edinmekte sıkıntı yaşadım hep te eskisehi r de nasıl olur bilmiyorum. 26 yaşındayım birde orası hep öğrencidir bilemiyorum kalabalığa sosyallige alışkın değilim. Kiralar da ucuz gibi. Sen eskisehir de misin
Evet Eskişehir'deyim ben. Hep öğrenci deme, yerlileri de çok. Onu geçtim öğrenci dediklerin öyle 18-20 değil ki, onlar da var tabi de 25-28 arası okuyan bir sürü kişi var. Kiralar yerine göre değişiyor. Hep Kayseri'de miydin?
Evet hep burdaydım. Mesela adliyeye yakın hangi semtler var kiralar ne djrimdadr
Yenidoğan, Kurtuluş, Gökmeydan, Alanönü buralar adliyeye yakın. Kiraları eve göre değişir aslında bu dediğim semtlere sahibinden sitesinden bakabilirsin. Zaten adliyede Kurtuluş Mahallesi'nde. Tramvay ile en fazla 15 dakika mesafede adliyeye bu semtler. Kiraları biraz daha pahalı olabilir ama yine de uygun bir yer muhakkak bulunur diye düşünüyorum. Öğrenci bölgelerinde kiralar daha uygun evlerin durumlarından kaynaklı... Daha detaylı sormak istersen sor bildiğim kadarıyla cevap verebilirim
Teşekkür ederim oldun pazarı uzak mi adliyeye 🙂
Odunpazarı derken, odunpazarı evlerinin olduğu bölge mi? Odunpazarı bir semt ismi de çünkü :)
He bilmiyorum odun pazarı civarları hep ucuz gözüküyor ve sahibinden de odun pazarı yazıyor ondan yani
Odunpazarı bölge adı. Benim dediklerim mahalle, yani adliyeye yakın mahalleler. Odunpazarı denilen bölge büyük bölge yani
Beğendiğim ev mesela odun pazarı yazıyor sadece. Yakın mi uzak mi bilemiyorum
Link atar mısın? Örnek olarak
ilana girince mahle yazıyormuş pardon 😂😂
Evet öyle olması lazım çünkü problem yok 😂
Evet teşekkür ederim 😊😊
Rica ederim, yardımcı olacağım bir konu olursa söylemen yeterli 🙏🏽
eskişehir. isterse 30 yıllık arkadaşın olsun aynı eve çıkınca işler değişiyo bi anda arkadaşlığınızdan olabilirsiniz
Hiç tecrübe ettin mi dediğin seyi
arkadaş çevremden biliyorum.
Benim arkadaşım öyle biri değil. Çok naif kibar şakacı sonra saf temiz beni de çok sever ne dersem yapar.
anlamak istemiyosun galiba eve çıkınca işler değişiyo yine de karar senin
Mesela evde ne gibi sıkıntılar çıkıyor onu soyler misin
Kiyafetlerini topla, yemek yap, bulasiklari yika gibi seyleri başta anlasiyosun ama sonra oyle devam etmiyo herkes devam ettiremiyo
Benim arkadaşım beni evimi bile temizlemeye hevesli
Allah bozmasin arkadasliginizi
Amin
şehirden beklentin nedir? sosyallik ise eskişehir ama tek başına masraf fazla olacaktır.. gittiğine değmeyebilir. ailen hangi şehirde, onlara çok uzak olmasın
Ailemi sevmiyorum anlasamiyorum kayseride yazmışım bak o zman nerde olabilir ailem? Kayseride olsam bile ayrı eve çıkarım
ben olsam kayseriyi tercih ederdim.. meslek nedir ya da iş fırsatı
Okul bitecek bu sene. Niye Kayseri?
ben de yıllarca kayseride yaşadım, 3 4 farklı şehirde de yaşadım ama daha düzenli daha bilindik geliyor
Daha düzenli derken acar misin
aradığını buluyorsun, alışkanlıklarla alakalı biraz da.. bu arada meslek de önemli. çevre isteyen bir meslek mi yoksa daha teknik bir meslek mi onlar da etkiler tercihi
Aradığımı eskişehirde bulamaz mıyım yani
bilemiyorum, yaşantına bağlı.. alkol sigara var mı? gece hayatı önemli mi
Hicbiir yok. Arada arladsimla gece eğlenmek için çıkabiliriz
il dışına çıkınca maaş farkı nasıl? eskişehirdeki maaş gittiğine değecek mi
Ya kayseri büyük şehir eskişehir değil karşım herskeilde gidecek para napalim simdi
kaç yaşındasın? bölüm nedir
Şu an nerde yaşıyorsun?
KYseii
Bildiğin yerde kal bence.
Arkadaşın erkek mi
Kizzz
Bence ayri eve cik onun sevgilisi gelir rahatsiz olursun senin sevgilin gelir o rahatsız olur
Biz 11 yıldır cancigeriz onun hiç sevgilisi olmadı çok muhafazakâr olsa bile eve getirmez o.
Peki senin sevgilin gelmek isterse
O niye gelmek istesin ben getirmem hem ben de arkadaşım gibiyim sevgili işleri olmaz bizde. diyelim oldu o zman eve getirmem
Sevgilin yok mu senin ve kapalimisin sen
Şu an nerde ve kimle yaşıyorsun
Açığız biz. Sadece kapalılar muhafazakâr değil
Nerde yaşıyorsun peki
Eskişehir derim
Niye
Sosyal , geniş iyi bir yer Kayseri monoton sıkıcı