Mesala geçmişte yaşanılan olaylar, insanlar vs, gelecekte yaşanılmasını istediğiniz olaylar, tanışmak görmek istediğiniz Kişiler gibi..
Ben Ulu Önder Atatürk’ün Millet Meclisi kürsüsünde “Efendiler yarın Cumhuriyet’i ilan edeceğiz” dediği anlara şahit olmak isterdim.
Ben Ulu Önder Atatürk’ün Millet Meclisi kürsüsünde “Efendiler yarın Cumhuriyet’i ilan edeceğiz” dediği anlara şahit olmak isterdim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Marie Curie ve Sylvia Plath ile küçük bir röportajda bulunmak isterdim.
Martin Luther King'in o meşhur konuşmasını canlı dinlemek hoş olabilirdi
Bir hayalim var konuşması demi?
Evet :)
Amerikan rüyasını uyandıran bir adam. Onun konuşması tüm Ülker’e ilham olmuştur. Tabi anlayabilen liderlere! 😉
Malesef ne anlamak istedikleri daha önemli 💁♀️
Bizde ki lider nasıl bir algı yarattıysa, ülke vatandaşlarımızın aklında “ acaba Cumhurbaşkanı ve sağlık bakanına Covid aşısı yerine vitamin vurmuşlarmıdır” gibi sorular var. Bu soruyu da yalanlardan dolanlardan sıkılmış varlıkları yetmezmiş gibi aşkların da tehdit olabileceğini düşünen insanlarımız. Üzülmemek elde değil :(
Malesef halkın çoğunluğunun tercihi bu. Ben üzülmekten ziyade sinirleniyorum o yüzden
Amann Alasmii bide Bunları mı takalım kafamıza. 😅
Evet biz bunları boşverip temizlik yapalım ahah :D
Adını bilemediğim için rumuzunla hitap ediyorum lütfen kusura bakma.
Evet, merak ediyorum 2 günde kaç kat deri sıyırdın vücudundan :)
Ah ne kusuru sorun değil :D Bir minik yaram daha oldu o günden sonra :)
:) yaralarından mutlu gibisin. Burda yorum sayısında sıkıntı yok değil mi? En fazla şu kadar sayıda yorum yapabilirsin gibi..
Mutluyum diyemem tabi ama çok da rahatsız olmuyorum :) hmm hiçbir fikrim yok o konuda
Tenine yazık yapma o zaman.
Sohbetin keyifli, öyle birşey varsa sınırlıysa böyle 😲 kalmak istemiyorum 😅
Ahah hadi gidiyoruz o zaman burdan :D
Gidebilecek bir yerim yok ki malesef 😪
Cinsellik tabiki, benim sorularım, kişilik be toplumu ilgilendiren sosyal konular oluyor
İstanbulun fethine şahit olmak isterdim
🙂 bende çok isterdim. Hatta mehteran başı falan olsaydım da baya iyi olurdu.😅
O sahneyi tüm olup bitenleri gökyüzünden izlemek isterdim
KIlıç kalkan sesleri, inleyen insanlar, savaş nidaları, yangın, barut kokusu toz duman hepsi gözler önünde ve kulağında. Ne aksiyon ama demi
2023 hazirana bi bakayım ben de.:)
sadece şu an umrumda