Yasitlarima gore kafa yapisi olarak cok daha olgunum bu bir dezavantaj mi?

Cevremdeki herkes cocuk gibi 20 25 yasina gelen insanlar bile hala ergen sanki bense yeni liseyi bitirdim ama onlardan daha olgun hissediyorum, dusunuyorum. Cevremde bunu diyor sen eglenmeyi bilmiyorsun erken yaslanmissin falan gibi. Ama onlar asil bilmiyor hicbirseyi
Yasitlarima gore kafa yapisi olarak cok daha olgunum bu bir dezavantaj mi?
Cevapla