Yaşından büyük göstermek avantaj mıdır dezavantaj mıdır?

Yaşıtlarıma göre büyük gösterdiğim için yaşıtlarımla sosyal ilişkilerde biraz zorluk yaşıyorum şahsen
Yaşından büyük göstermek avantaj mıdır dezavantaj mıdır?
Cevapla