Türkiye de 20 yaş neden hala ergen ya da çocuk olarak biliniyor?

Bu sitede yapılan bir ankette %40 kişi 20 yaşa çocuk demiş. (15 kişi 20 yaş yetişkin,10 kişi de çocuk demiş)
Türkiye de 20 yaş neden hala ergen ya da çocuk olarak biliniyor?
Birde yabancılarla , ingilizce bir şekilde yapılan ankete bakın.
Türkiye de 20 yaş neden hala ergen ya da çocuk olarak biliniyor?
Yabancılarda 64 kişi 20 yaş için yetişkin (adult) , sadece 6 kişi de 20 yaş için çocuk (child) demiş.

Ve yabancı sitede yapılan 14 yaş yetişkin mi yoksa çocuk mu anketine bakın.
Türkiye de 20 yaş neden hala ergen ya da çocuk olarak biliniyor?
38 kişi 14 yaş için çocuk demiş ve sadece 2 kişi yetişkin demiş. Çünkü gerçekte de 14 yaş gerçekten çocuktur ve 20 yaş yetişkindir.

Bizim Türkler 14 yaşa da çocuk diyor , 20 ye de aynı derece çocuk diyor hatta geçen bir anket yaptım 21 yaşa çocuk diyenlerin oranı yetişkin diyenlerle aynıydı bu sitede.
Sizce bizim ülkede 25 yaşa kadar çocuk diyenler neden çok fazla?

20 yaşında ki kişi ergende değildir artık. Ergenliği bitirmiş yetişkin bir bireydir.
Türkiye de 20 yaş neden hala ergen ya da çocuk olarak biliniyor?
Diyor ki; "Bir ergen genelde 13 ile 19 yaş arasıdır. Yaşlar her ülkeye göre değişiyor."
Yani Norveç , İzlanda , Rusya gibi soğuk ülkelerde geç giriyor ergenliğe insanlar ondan bahsediyor.
Güncellemeler
+1 yıl
Avrupalılar akıllı !!
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Türkiye de 20 yaş neden hala ergen ya da çocuk olarak biliniyor?
Cevapla