ben her konuda az çok bilgi sahibiyim boş konuşmam çoğu zaman bu yüzden eğer çok bilgim varsa misal felsefe işte edebiyat gibi her türlü konuşurum bol bol ama ilgimi çekmeyen konular çok konuşuluyor o üzücü
Yemek hakkında konu açılırsa saatlerce konuşabilirim hatta bıktırabilirim onun dışında genele yayacak olursam ben dinleyen tarafım hem geveze olup da hem dinleyen olmam biraz ironik gibi olsa da uzaktan dinleyip insanları analiz etmeyi çok severim. Düşünceleri hakkında düşünmeyi, uzaktan nasıl bir profil çizdikleri konusunda iç sesimle diyalog oluşturmak çok eğlenceli.
Hıı abla telegram gruplarında çok konuşmalar dönüyor Platon Akademisi var geceleri astro fizikçiden tut çok bilgili insanlar var teknoloji vasıtasıyla artık bilgiye erişim çok kolaylaştı. Böyle nimetlerden faydalan bence
Benim kanımı akıttılar dereler kızıl aktı yıllarca taşa vurdular kestiler kafamı ordan akıttılar ben senin inandığın barış güvercinini artık bilirim kardeş. Tepemde uçarsa vururum onu hiç acımam kalmadı
İtici gözükmezsin ya önemli olan sözlerinin altını doldurabilecek cümlelere sahip olmak ve toparlamak. Tabii çok konuşan itici gelir söz hakkını paylaşmak şart