20 yaşında ailemden harçlık alınca utanmalı mıyım?

20 yaşında bir üniversite öğrencisiyim. Pandemi başından beri de işsizim maalesef. Yarın merkeze gitmek için utanarak da olsa uzun zaman sonra annemden yol parası istedim. Verdiği 15 liraydı ve ben 20 liraya ihtiyacım olduğunu söyleyince, "Hiç utanmıyor musun? Bu yaşta senin bize vermen gerek!" dedi. İster istemez bir suçluluk psikolojisine girdim ve parayı geri verdim.
Sizce gerçekten utanmalı mıyım? Bu benden kaynaklı bir sorun mu?
20 yaşında ailemden harçlık alınca utanmalı mıyım?
Cevapla