Neden çekik gözlü insanlarla dalga geçilir?

Anlamıyorum gerçekten, bir de ÇİNLİ HIHIHIHI diye gülenler kendi gözlerini çekik yapanlar yok mu 🤦🏻‍♀️ Nedir bu çekik gözle alıp veremediğiniz? Ben de gözlerimi pörtletip alman italyan yok türk diyor muyum? Çünkü saçma! Niye bu çinli kelimesini hakaret olarak kullanıyorsunuz? 21 senedir hiç gülmedim eğlenmedim tam tersine üzüldüm. Masamın üstüne az yazmadılar ÇAN ÇİN ÇON ÇORBADA LİMON diye. Hani gidip bunu bir çinliye söyleyip dalga geçemezsin ki geçmeyenler de yok değil ama her çekik gözlüyede bunu yapmayın. japona koreliye kazağa özbeğe hepsini çinli ilan ettiniz. Ne çabuk unuttunuz kendi ırkınızın nasıl ve nerden geldiğini. Of cidden çok doldum.. bu insanlar yüzünden çinlilere karşı ben de ırkçı davranıyorum ister istemez.. yani sebebiniz ne? 🙁
Neden çekik gözlü insanlarla dalga geçilir?
Cevapla