Yalnızlığa alıştım kurtulamıyorum?

Her anlamda aile evindede yaşıyorum odamdan çıkmıyorum sürekli konuştuğum arkadaşlarımla mesajlaşmak bile istemiyorum yakın arkadaşım arayınca açmıyorum canım istemiyor dışarı çağırdıklarında hiç çıkmak istemiyorum zorla çıkıyorum sigara almaya çıkıyorum ondanda hızlıca hareket ediyorum eskiden böyle değildim eve gelmezdim bianda böyle oldum mutlu muyum çok mutluyum ama böyle giderse ne arkadaşım kalacak ne evlenebileceğim benim gibi olan var mı napabilirim 😂 ?
Yalnızlığa alıştım kurtulamıyorum?
Cevapla