Kızılay'da yardım için mont, kazak, pantolon gibi giysi ve eşyalar toplanmıştı. Toplam 100 tır. Bunları pazarda satmakla 13 kişi suçlandı ve haklarında dava açıldı.
Türk Kızılayı Sancaktepe Şubesi’nin eski koordinatörü Emrah Aytar, pazarcı olan babası ile birlikte bu 100 tır eşyayı kendi kiraladığı depolara yönlendirmiş ve daha sonra pazarda satmış.
Kendisi Kızılay'a ait olmayan 6-7 farklı depo kiralamış ve firmalardan gelen bu 100'ü aşkın tır eşyayı bu depolara sevk etmiş. Daha sonra da çeşitli pazarlarda ürünlerin satışıı yaptırmış. Günlük 7-8 bin TL hasılat yapılmış neredeyse.. 6 ay kadar bunun takibi yapılmış ve şüphelilere dava açılmış.
Üstelik savcılığın iddiasına göre bunlardan kazanan para altına yatırım yapılmış :) Allah'ından bulsunlar.. İhtiyacı olan insanlara yardım gidecek eşyaları kendin muhafaza edip satmak nedir ya.. Umarım bir an önce belalarını bulurlar. Bunlara verilecek her ceza haktır..
Kızılay'da 100 tır yardım için toplanan eşyalar pazarda satılmış! Cezaları ne olmalı sizce?
Fotoğraftaki adamlar bunlarsa bunların suratına bakıp at hırsızı olduğunu anlamayan ve bunlara mal emanet eden yöneticileri de yargılamak lazım. Dünya literatüründe hukuki anlamda böylesi spesifik ve kamuyu ilgilendiren suçların cezası emsal teşkil edecek şekilde Cezalandırılır, toplumun sinir uçlarına dokunacak şeyler olduğundan dolayı bir daha kimsenin yapmaya cesaret edemeyeceği kadar ekstrem cezalar verilir. Umarım bizim yargımızda böyle emsal bir karar alır, umarım kaybettiğimiz adalete olan inancımızı biraz da olsa yerine getirebilirler...
Bu vatandaşlar yüzleri nurlu, namaz kılan vatandaşlar.. Namaz kılan, din bilen insan çalmanın haram olduğunuda bilir. Diye düşünüyorum. Ama din gösterişi yapıp duygu sömürüsü yapıyorlar anlaşılan. Dini kullanıp insanların gözlerini boyamak moda oldu zaten.
Memlekette güvenilir tek bir kurum kalmamış, ne kadar acı bir tablo...
Allah'ından bulsunlar diyeceğim, ama bir yandan da aklıma bunların bize dinsiz imansız Allahsız diyenlerden olduğu geliyor, yine kızıyorum ülkenin geldiği hâle...
Arkadaşlar bu tip münferit olaylarla koca bir camiayı kuruluşu silemeyiz. Benim çok iyi bildiğim gecesini gündüzüne katan arkadaşlarım var. Lütfen ama suç işleyen cezasını çeksin.
Sayıştay raporunda ziraat bankası british adasında yabancı bir şirkete 1.6 milyar dolar kredi vermiş çok uyguna ve hala geri ödemesini yapmamış. Bu adamın yaptığı şeyi tabi tasvip etmiyorum. Ama 1.6 milyar dolar nerde satılan malzeme nerde? Bunun dışında ücretsiz verilen kömürleri satanlar da oldu. Bu bir kültür meselesi cezadan çok aslında. Sürekli kendi devletini soyma anlayışı olan insanlarda ceza pek de önemli değil onlar için. Bu bizim gördüklerimiz ya gormediklerimiz? Gün yüzüne cikmayanlar ya?
Boston dynamic şirketini bilirsin her rürlü robot yapıyorlar o şirket 1,1 milyar dolara satıldı, borcun sadece 17.5 milyon tl si ödendi belliki 1.6 milyar doları geri alamıyacağız üzerine milletçe soğuk su içebiliriz
Bütün mal ve varlığına haciz ardından min 5 yıl ceza evinde yatır çıktığında da haftada 2 gün kamu binalarında ücretsiz temizlik yapsın bak bakalım birdaha suç işliyor mu? Ama işin sonucu belli yalandan 3 yıl ceza verilir indirim vs derken 1 gün bile içeride yatmaz direk serbest
Balık baştan kokarmış. Baştakiler çalıyor alttakilerde onlara uyuyor. Bu zincirleme ve bulaşıcı bir hırsızlık. Kızılay gibi yılların kurumunu ne hale getirdiler. Bu kuruma karşı zerre güvenim kalmadı. Bikaç yıldır kan bile vermiyorum onlar bunu da satarlar.
Nemi yapacaksın temin egzozunu purmuz ile köz haline getireceksin ve bunları o egzoza oturtacaksin öyle ateş can açısı bı yaşayacak gebermediler ise ayildiklarinda o egzoz içeride iken egzozdan içeri lağım faresi salacaksin...
Bunlar topluma olan zararlarından dolayı öldürülmeli. Ben kac defa eski kıyafet ve ayakkabılarımı o kutulara attim. Meğer hep boşunaymış. Devlet kurumuna bile güvenemiyoruz.
Hiç bir devlet kurumunun yardım amaçlı yaptığı kampanyaya güvenmiyorum. Kendi gözümle gördüğüm ihtiyaç sahibine kendi elimle yardım yapmayı tercih ederim
Ameller niyetlere göredir. Nereye gittiğinin bi önemi yok öyle bir dönemdeyiz ki ayak üstü dolandırılır hale geldik. Hiç bi kuruluşun güvencesi yok zannımca. Önemli olan senin kalbin.
Ölüm. Ölüm olsun ki insanların duygularını sömürmenin ciddi bişey olduğunu anlasınlar artık. Kızılay da bunu yapıyor Haluk Levent ten başkasına yardım yapmayın
Eğer haber doğruysa idam edilsinler. İhtiyaç sahibi muhtaç kişilerin rızkına giyimine hayatı devam ettirmesi için zorunlu ihtiyaçlarına el koyan kişi cümle alemin önünde ipte sallandırılsın.