Haksızlığa uğradım napicam ben şimdi?

Büyük bı haksızlığa uğradım ailem dedigim insanlardan bana değil kuzenime inandılar bana etmedikleri yapmadıkları şey kalmadı naptiysan inandiramadim sanki yıllardır hiç aglamamissimda smdi 1 saniye susturamadim göz yaşımı okadar zoruma gitti bana inanmadılar Allah'ıma sığınıyorum bana yaptıkları kötülükleri Allah'a haval ediyorum ama dayanamıyorum artık hele ananem ananemi annemden bile çok sevdim cokk sevdimm Ama oda bana sırt donduu haklılığımi kanitlayamiyorum inanın bana diyorum inanmiyolar pskologa git falan demeyin zaten bipolar var bende kaygı bozukluğu falan şimdi ben napicam bu yükle yaşayamam herkez bana sırtını döndü hepsi için neler yaptım neler her biri için bugün bu haksızlık beni çok yiktii
Haksızlığa uğradım napicam ben şimdi?
Cevapla