Ben şimdi eniştemin yanında ayıp etmiş mi oldum sizce?

Ablamla eniştem ne güzel severek evlendi, ablam Şimdi çok mutlu eskiden hiç olmadığı kadar keyfi yerinde. Annem ben ablam eniştem oturuyorduk, evlilik konusu açıldı annem bana sende evlenecen sende böyle mutlu ol inşallah diyince ablam kız bana bak sakın evlenme sen gebertirim seni dedi. E sen niye evlendin ya madem ben seni destekledim herkesi karşıma aldım siz mutlu olun diye bana ne karışıyorsun dedim öyle deyince bana bak konuştuğun mu var yoksa dedi olsa napcan dedim. Eniştem de ablama orda harbi şimdi kıza niye karışıyorsun o da birgün yuvasını kuracak annesi değilsin babası değilsin sende benle evlendin dedi. Şimdi ablam bana gelmiş niye öyle konuştun eniştenin yanında ayıp ayıp diyo. Hayır anlamıyorum kendisi evlenirken bize gelip konuştuğum var derken iyiydi. Ben şimdi burda cidden ayıp etmiş mi oldum?
Ben şimdi eniştemin yanında ayıp etmiş mi oldum sizce?
Cevapla