Size göre Toplumun yüklediği sorumluluklar dolayısı ile Türk Kadını mı, Türk Erkeği mı daha çok sorun sahibi?

Türk Kadını da Türk Kadını.
Türk Erkeği de Türk Erkeği.

Yeeeeeter la, yeter ağam, işte belli ki Milletini ve kendinin nerden geldiğini göz ardı ederek küçümseyen Kadın ya da Erkekler olarak Hayatınızda Sorunlarınız yok, İnsanlığın Sorunları var, olmamış işte baştan yapılsın hersey lütfeeeen
aklı selim istisnaları tenzih ederek: ortalama Türk Kadınını beğenmeyen bir Türk Erkeği. Yeter da.
aklı selim istisnaları tenzih ederek: ortalama Türk Kadınını beğenmeyen bir Türk Erkeği. Yeter da.
aklı başında olanları tenzih ederek: Türk Erkegini beğenmeyen ortalama bir Türk Kadını. Yeter da.
aklı başında olanları tenzih ederek: Türk Erkegini beğenmeyen ortalama bir Türk Kadını. Yeter da.
Bana sorcak olursanız bir deli kuyuya taş atmış, kırk akıllı çıkaramamış.

Biri de kendine Aynayı tutup kişiliğindeki eksiklere bakmadan kusur aramaya başlamis, sonrasında hep karşı Cins kötü, hemcinsleri ise dert, toplumsal yükler ve iliskilerdeki istisnasiz haklı olan olmus. Nedense Kişiler Sorun ve Sorumluluk sahibi, değer veren ve baskılaman kendisi, sorunlu olanlar da garip şekilde heeep karşı taraf.

Oysa ne diyordu Phil Collins Şarkısında..
"We always need to hear both sides of the Story."

Peki, durum böyle iken Hikayenin size ait parçasını dinleyelim KS Canlar:

Toplumun yüklediği sorumluluklar dolayısı ile Türk Kadını mi, Türk Erkeği mi daha çok sorun Sahibi? Size yüklenen Sorumluluklar nedir?



#lumos01
#kedikafalilumos
#catwomen
Size göre Toplumun yüklediği sorumluluklar dolayısı ile Türk Kadını mı, Türk Erkeği mı daha çok sorun sahibi?
Cevapla