Sizce ermeni soykırımı oldumu? Yoksa bu bir yalanmı?

Şey şu konu hakkinda birsey soylemek istiyorum ermeniler techir edildi diyebilir bazilari ama söyle birsey varki grup uyelerini bilerek tamamen ya da kısmen fiziksel yok oluşa goturecek yasam sartlarina tabi tutmakta bir soykirima giriyor ve bence bunu ogrenmek için toplam techir edilen ermeniyle techir yolunda ölen ermeni sayisinin orantisi ve osmanli devletinin techir yolundaki ermenileri iyi sartlara tabi tutup tutmadigidir bu konu uzerinde çok arastirmamiz lazim amacım ermeni katliamı oldu demek degil bunu arastirmamiz gerektigi yoksa ermeni soykırımı oldu diyenlere bir cevap veremez konuma geliriz ve atalarmizin tarihini arastirmak yapmamiz gereken birşeydir arastırıp eger soykırım olmamıssa bunu yabancilara anlatmak için cabalamamiz eger olmussada gecmis atalarimizin yaptiklarindan ders cıkarıp kotu seyler yapmamak icin gayet etmeliyiz sizin gorusunuz neler? uzun oldu baya
Sizce ermeni soykırımı oldumu? Yoksa bu bir yalanmı?
Cevapla