Ben 2 senedir evliyim eşim ve ailesi doğulu. Ben İstanbul. İstanbul'da oturuyoruz hepimiz. Eşim hariç hepsi Doğu kafasında. Abisi evleniyor eşimin. Eltimde doğulu ona daha bi farklılar ve öyle olucaklarda Hep köylerinden ya da akrabalarından evlilikleri oluyor dısardan ilk gelen benim. 27 yaşındayım kendimi yetersiz hissediyorum hep.. Herşeyime karışıyorlar onlarla buluştuğumda beni hala çocuk olarak görüyorlar ve yaptığım yemekten oturmama kalkmama bile karışıyorlar eşim takma boşver diyip duruyor ki ailesine çok düşkün olmasına rağmen siz böyle davranırsanız en sonunda biz ayrılcaz yapmayın bile dedi..
Yakın sürecte evlilik var abisi evlenecek ve eltim gelecek nasıl davranmalıyım yanımda hep Kürtçe konuşuyorlar dış kapının mandalı gibi hissediyorum böyle bir şey yaşayan var mı cevrenizde
Yakın sürecte evlilik var abisi evlenecek ve eltim gelecek nasıl davranmalıyım yanımda hep Kürtçe konuşuyorlar dış kapının mandalı gibi hissediyorum böyle bir şey yaşayan var mı cevrenizde
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer