Üst komşuyu polise şikayet ettim, bir şey olur mu?

Üst komşu gece yarısından sonra çalgı çalıyor, tekme sesleri, mobilya sesleri geliyor. Küçük çocuğum onlar yüzünden gece defalarca uyanıp ağlıyor. Belediyeye dilekçe yazdım, zabıtalar gelip uyardılar fakat değişen bir şey olmadı. Biz kendimiz de uyardık ama yok. Eşim uyuyordu bu gece yine zıvanadan çıktılar, ben de polisi aradım, polis geldi konuştu bunlarla. Ama adam hep kendini haklı görüyor, sürekli birilerini arıyor, sesi geliyor, eşimin hiçbir şeyden haberi yok ama ona zarar verebilir mi sizce bunlar başımıza bela olur mu? Adamın sesi geliyordu bu iş mahkemeye kadar gider diye.
Üst komşuyu polise şikayet ettim, bir şey olur mu?
Cevapla