Ablam hep 18 yaşında kalacak, ne kadar acı değil mi?

Vay be. Çıldırtıyor beni bu durum. Asla 19 olamayacak olması.. ölmek nerden aklına gelecekti ne hayallari vardı onun. Ya çok adaletsiz. Gereksizler 80 yaşına kadar yaşıyor, yasamamasi gereken or. spu çocukları yaşıyor ama iyi insanlar erkenden ölüyor. Ben 23 oldum ama ablam yok. Hayatın tadı da yok. Asla unutmicam seni canım ablam. Toprağın altında olması beni çıldırtıyor gerçekten. Birde günlüğünde yazdıklarını okudum, ölmek asla aklında yok, hayalleri var. Birde aşık olduğunu yazmış. Bugünde ölüm yıl dönümü. 4 Ocak 2012 :(
Evet
Değil bence
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Ablam hep 18 yaşında kalacak, ne kadar acı değil mi?
Cevapla