Arkadaşlar İşlemediğim Bir Suçtan Yargılanıyorum? Ben Ne Yapcam Şimdi? Bundan Nasıl Kurtulucam?

Uzun süredir alt katta oturan komşumla kavgalıydım. Sanki üstünde bir tek ben oturuyormuşum gibi birşeyler çırptığımı iddia etti öyle başladı. Sık tartıştığımız için bütün bina o kadınla kavgalı olduğumu biliyor. Bu kadın 47-48 yaşlarında, yalnız yaşıyordu. İşte 1 ay önce sabah işe giderken kapısı yarı açık olduğunu gördüm. Akşam 5"de işten döndüğümde yine kapısı aynı şekilde açıktı. Ziline bastım Emine hanım diye seslendim yanıt yok içeri girdim salona doğru gittim Allah"ım o görüntüyü unutamıyorum çok kötüydü kadın yerde kanlar içinde yatıyordu. Görene kadar avaz avaz çığlığı bastım zaten komşular geldi hemen 112'yi aradılar Ambulans ve Polis geldi. Ben bulduğum için polisler beni ifade için karakola götürdüler. Ağlıyorum, titriyorum sakinleşince anlattım. Neymiş naaşın yanında ben varmışım suçlu veya cinayet silahı kanıtlanana kadar suçluymuşum komşular da kavgalı olduğumuzu söylemişler tabii. 1 ay oldu ne bu caniliği yapan var nede bir kanıt ben şimdi ne yapcam? Resmen ben yapmışım gibi muamele görüyorum ve hapisle karşı karşıyayım. Arkadaşlar sizce ne olacak? Yapmadığım bir suçtan bunlar nasıl polis?
Arkadaşlar İşlemediğim Bir Suçtan Yargılanıyorum? Ben Ne Yapcam Şimdi? Bundan Nasıl Kurtulucam?
Cevapla