Doğum günümü kutlamayan arkadaşlarımı silmek istiyorum, sizce doğru hareket mi?

Ben doğum günü felan olsun kutlarım kıskanç haset duymam benim doğum günüm gösterişliydi sırf bunun için yazmadılarsa onlara dost demek istemem
Doğum günümü kutlamayan arkadaşlarımı silmek istiyorum, sizce doğru hareket mi?
Cevapla