Selamm🥳🥳
Aklımda doğum günü vs yoktu unutmuştum, normalde 2 gün sonra doğum günüm ama o gün nöbetime denk geliyor ve bi gün sonrası ben diğer arkadaşlarımla cluba falan gitme planı yaptığım için başka kutlama aklıma gelmedi. Aşırı yorgun ve halsiz hissediyorum soğuk algınlığı geçirecek gibiyim. Haftaya görüşelim dedim aklımda hala kutlama vs yoktu bi ton laf yaptı sen geleceksin diye şunu çağırdım bu da gelecek vs illa bugün görüşelim diyor aşırı ısrar edince jetonum düştü diğer arkadaştan laf aldım kutlama planı yapmışlar. Zerre halim yok nöbet yazdılar diyip eve gidip uyumak istiyorum ama çok mu ayıp olur, 3 gündür beynimi yiyordu kesin buluşuyoruz son dk gelmemezlik yapmazsın, gelmezsen konuşmam vs diye arada kaldım bunlarla gitmeyip diğerleriyle story atarsam burnumdan getirir onuda biliyorum gidersem de hastalık geçirip asıl planımı etkileyecek diye tırsıyorum öff🫨
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Bence onlara ayıp olur kesinlikle.. adres var mı belki pasta falan kalır sdfsdf
Bilmiyorum hala kararsızım
Kosa bir süre olsa da gitmelisin bence kuzum. 2 saat dayan
Öyleli plan yapmamışlar ki yok bowling, yok yemek yok üstüne club kafayı yemişler canım çıkar benim
Kuzum oluyor öyle bazen. Ben de çok uykusuz sabaha kadar eğlenip sonra çalıştım. İdare et bak seni seviyorlar plan program yapmışlar. Gitmezsen üzülürler kuzum
Ya halin yoksa gitme zaten hasttayım de geç :D
Sal onları üsküdarda kokoreç yeriz kutlarız :DD
Diyom konuşmam diyo sjjs bide diğerine gitcem harbi trip bombesi yerim
ikisine de gitme ikisi de trip atsın ohh ne güzel 1 kişiden yemekten iyidir :D
Diğerini iptal edersem tumi beni gebertir trip atmaz o cadoloz sjjs
Sen tumiyi bana paslasana ben bi konuşim onla :D
Diyim ablam rahatsız ben onu hastaneye götürcem :D
Yav o direkt yanıma damlar onun duru yok 😂
Bak şimdi planı açıklıyorum. Sen diğerlerine hastayım çekilen böyle yatak döşekli bir resim atıcan. Tumiyi de bana salıcaksın ben de ona aşık mışım gibi kafasını karıştırcam olay tamam. Win win 😀😀😀
Yav he sjsj
Oooo sonra da benim planlarmı beğenmezsin😀
Söz vermek nöbet vermeye benzemez.
Hastayım diyeceksen hiçbirine gitmemen lazım.
İşte o da ayrı bi olay asıl planıma hasta bile olsam giderim 😂
İnsan kendi doğum günü organizasyonuna gider mi hiç.. Gıyabında kutlanır doğum günleri.. Uzaktan telekonferansla katılsa da olur..
Dimii görüntülü konuşma neylerine yetmiyor sjsj
Neden daha onemli ne işin olabilir
İşim olduğu için değil soğuk algınlığı geçirecek gibiyim şuanda boğazım zaten tahriş gidersem iyice hasta olucam bir sonraki planım bozulacak
Hürrem gibi planli birisin demek himm o zaman şöle yapalim evden seni temsilen birini yolla :D
Eve gelir bu cenevarlar sjsn
o zaman sen simdiden seneye olan d. günü planini yap derim zira bir daha bole duruma düşme efenim
Ayıbın kralını yapmış olursun
Ama halim yok
Mazeretin varsa olur
gitmelisin
Halim yoookk
o zaman söyle hazırlık yapmasınlar
Dedirtmiyor ki sorun orada halim yok diyorum olmaz geleceksin diyor inanmıyor hasta modunda olduğuma
gelmeyeceğini söyle kendileri bilir
Harbi ya canımdan önemli değil
Bence olur…
Gitme
E yani
Kendimi klonlasam🤦🏼♀️
Basarabilirsen olur
Ayip olur
Neyin havasındasın sen
Oksijen