Kendi doğum günü organizasyonuma gitmesem çok mu ayıp olur arkadaşlarıma?

Selamm🥳🥳

Aklımda doğum günü vs yoktu unutmuştum, normalde 2 gün sonra doğum günüm ama o gün nöbetime denk geliyor ve bi gün sonrası ben diğer arkadaşlarımla cluba falan gitme planı yaptığım için başka kutlama aklıma gelmedi. Aşırı yorgun ve halsiz hissediyorum soğuk algınlığı geçirecek gibiyim. Haftaya görüşelim dedim aklımda hala kutlama vs yoktu bi ton laf yaptı sen geleceksin diye şunu çağırdım bu da gelecek vs illa bugün görüşelim diyor aşırı ısrar edince jetonum düştü diğer arkadaştan laf aldım kutlama planı yapmışlar. Zerre halim yok nöbet yazdılar diyip eve gidip uyumak istiyorum ama çok mu ayıp olur, 3 gündür beynimi yiyordu kesin buluşuyoruz son dk gelmemezlik yapmazsın, gelmezsen konuşmam vs diye arada kaldım bunlarla gitmeyip diğerleriyle story atarsam burnumdan getirir onuda biliyorum gidersem de hastalık geçirip asıl planımı etkileyecek diye tırsıyorum öff🫨

Kendi doğum günü organizasyonuma gitmesem çok mu ayıp olur arkadaşlarıma?
Cevapla