Polisler şiddete ugrayan her kadını koruma altına alır ya da kadın sığınma evine götürür mü?

Annemden hep şiddet görüyordum artık asla susmuyorum bi şey yapamıyor, artık psikolojik şiddet var fazlasıyla. Evde ortam çok gergin benim yüzümden namaz kılmak istemiyorum diye bile şiddete uğruyorum, kades uygulamasını yükledim ne olur ne olmaz, eğer babamdan da şiddet görürsem daha ağır şiddet görürüm ben yardım butonuna basıp polisi çağırsam gelir beni alırlar mı? Kadın sığınma evine vs yerleştirirler mi? Öyle ağız burun kıracak kadar değil kan yok ama yine de hem ruhen hem fiziksel acı çekiyorum baskilaniyorum. Polisler aile arasında küçük bi tartışma derler bırakıp giderler diye çok korkuyorum o zaman polisler de yardım etmezse her şey daha kötü olur çünkü. Daha önce kadesi kullanan oldu mu ya da bu konuda bilginiz var mi? Haberlerde çok ağır şiddet gördüğü hâlde yardim edilmeyenler var, polis çağırmaya bile korkuyorum onun için.
Polisler şiddete ugrayan her kadını koruma altına alır ya da kadın sığınma evine götürür mü?
Cevapla