Dün öyle bir conversation yaptım biriyle, anlatmak istediklerim vardı, ama o kurnazlık yapma peşinde, anlıyor ama anlamamazlıktan geldiği taraf var, bir de işine geldiği gibi anlama, savunmaya alır kendini. Böyle de düşünebilirsin. Duymuyor değil, duymak istemiyordur, işine gelmiyordur ama iletişim istiyorsa sen anlatmak istediğini her zaman anlat. Ben böyle düşünüyorum))
Ne anlayışlı insanlar var, ne kadar şanslısın, ama onun da şanslı olduğuna eminim. Ay pardon, sevgilin varken kompliman yaptım ama, sen başkasına bakmazsın da...