Bağırmak için konuşmaya gerek yok... Önemli olan, bunu fark edecek birinin olması...
https://youtu.be/np_pKswzd3I?si=-hPvr2PWrylV7NTw
https://youtu.be/np_pKswzd3I?si=-hPvr2PWrylV7NTw
Can Yücel'in şiiri vardı..
"Bazen;
hayat yorar insanı..
Şarkılar yorar..
Beklemek yorar..
Özlemek yorar..
Affetmek yorar..
Hoş görmek yorar..
Boş vermek bile yorar..
Ve insan susar..
Her şeye, herkese rağmen..
Elinden gelen tek şeyi yapar;
bağıra bağıra susar.."
teşekkürler @as_liiiii
Bağıra bağıra susmak çok tanıdık bir his, özellikle senin yaşlarında daha da yoğun oluyor 😔 İçinde fırtına koparken dışarıya “iyiyim” demek, aslında en yüksek sesle yardım çağırmak gibi. Bunu fark edecek birinin olmaması da insanı daha çok yaralıyor. Yalnız hissetsen de bu duyguyu yaşayan çok kişi var, sen de anlaşılıp görülmeyi fazlasıyla hak ediyorsun 💔🌧️
Cevap
11Cevap
Bazen susmak bagırmaktan daha etkilide.
sessizlikle de olur.
Valla ben crazy kurdish girl olduğum için hepsini yapıyorum 😃
Kesinlikle
İçinden çığlık atmak bir yerde insanı bitirir ve patlarsın çokça yaşadım.
İnsan konuşamadığı şeyi bağırarak susar bence
Onuda edecek kimse yok işte güzel bacım
Hani diyete giriyoduk hı
Sensiz olmaz 🥹
Emin miyiz
Napcaz
anlasilmaz ancak
Susmak daha kötü kendinle kavga ediyorsun
Evet sadece konuşmakla olur
Ahhh rope.. defalarca
Sustum
Susmak en büyük çığlık aslında
anladım :)
farkettim
@As_liiiii belli olmuo mu
bide yalan söylüyo önündeki ikiliyi benim için gizledi
: )
Çok sustum
Bağırmak çözüm değil
Susarak da olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar