Evlilik için ne yapıyorsun, ne kadar hazırsın?

Çok gariptir ki, yorumlarda görüyorum, gözüne kestirdiği vatandaş ile muhabbetinde konuyy illâki getiriyor kişi evliliğe. Hem de yorumlarda, onca insanın gözü önünde. Hanım kardeşin de gururu okşanıyor herhalde, tersleyemiyor ve karşılık veriyor bir şekilde...

Ulu orta eş arayanları görüyorum.

Ulu orta her şeyi iki kişinin yaşadığına tanıklık ediyoruz.

Bunların ne kadarı doğru? Düşünür müsünüz hiç geleceği, gelecek olan, gelecek ona layık olabilmeyi?

Kolay yok, Peygamberlere de yoktu zaten.
Ama güzelleştirmek elimizde. O yorumlarda cilveleşenlerden Allah ırak etsin, o ulu orta evliymiş edasında olanlardan Allah ırak etsin, kendini teşhir eden, kendine ulu orta birini arayandan Allah ırak etsin. Ne isek o verilecek, ama yine de evlilik imtihan olmasın diye dua etmek gerek.

Evlilik için ne yapıyorsunuz, ne kadar hazırsınız?
Evlilik için ne yapıyorsun, ne kadar hazırsın?
Cevapla