Çok gariptir ki, yorumlarda görüyorum, gözüne kestirdiği vatandaş ile muhabbetinde konuyy illâki getiriyor kişi evliliğe. Hem de yorumlarda, onca insanın gözü önünde. Hanım kardeşin de gururu okşanıyor herhalde, tersleyemiyor ve karşılık veriyor bir şekilde...
Ulu orta eş arayanları görüyorum.
Ulu orta her şeyi iki kişinin yaşadığına tanıklık ediyoruz.
Bunların ne kadarı doğru? Düşünür müsünüz hiç geleceği, gelecek olan, gelecek ona layık olabilmeyi?
Kolay yok, Peygamberlere de yoktu zaten.
Ama güzelleştirmek elimizde. O yorumlarda cilveleşenlerden Allah ırak etsin, o ulu orta evliymiş edasında olanlardan Allah ırak etsin, kendini teşhir eden, kendine ulu orta birini arayandan Allah ırak etsin. Ne isek o verilecek, ama yine de evlilik imtihan olmasın diye dua etmek gerek.
Evlilik için ne yapıyorsunuz, ne kadar hazırsınız?
Ulu orta eş arayanları görüyorum.
Ulu orta her şeyi iki kişinin yaşadığına tanıklık ediyoruz.
Bunların ne kadarı doğru? Düşünür müsünüz hiç geleceği, gelecek olan, gelecek ona layık olabilmeyi?
Kolay yok, Peygamberlere de yoktu zaten.
Ama güzelleştirmek elimizde. O yorumlarda cilveleşenlerden Allah ırak etsin, o ulu orta evliymiş edasında olanlardan Allah ırak etsin, kendini teşhir eden, kendine ulu orta birini arayandan Allah ırak etsin. Ne isek o verilecek, ama yine de evlilik imtihan olmasın diye dua etmek gerek.
Evlilik için ne yapıyorsunuz, ne kadar hazırsınız?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer