Yaşamak istemiyorum, zorlanıyorum, ne yapmalıyım?

Soru açık. Yaşam-ak bir çileye dönüşmüş vaziyette benim için. Üşüyorum, fiziken ruhen aklen. Yaşamda, ben tarafından görünen, duyulan, bilinen, algılanan, anlaşılan her şeyin
ama her şeyin sebep-sonucu artık yoruyor. Mantıklı hiçbir taraf yok, algılarımdan arta kalanlarda. Yaşamak çok gereksiz ve de anlamsız. İnsan, bu satırları durduk yere kurmuyor bunu da bilesiniz.

Abuk subuk şeylerle kafa ütüleyeceklere şimdiden söyleyeyim, parmaklarınızı yormayın.
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel...
Güncellemeler
+1 yıl
Farklı görüşleri olan?
Yaşamak istemiyorum, zorlanıyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla