Sizce geçmişte ve günümüzde ölen insanlar, ne yapıyor? Uykuda mı yoksa berzah aleminde keyif mi yapıyorlar?
Kafamda deli sorular...
Kafamda deli sorular...
Dünyadaki yaşayışlarına gore hak ettikleri yerlerdeler.
Cok sevdiğim bir abim vardi.
Alkol, zina, isyan herşey vardi.
Ölmeden son günlerini yaninda geçirdim.
Hatta tövbe etmek istedi benim Nakşibendi olduğum için.
Tövbe vermeye yetkim yoktu ama bizim kapıda yaşanmış bir olayı ornek alarak birlikte tövbe ettik.
İçtenlikle 3 kere arka arkaya tövbe etti.
Alkolluydu, kafası da güzeldi ama içten tövbe etti.
Yalniz onun yaninda kaldığım süreçte rüyamda 4 tane şeytanın musallat olduğunu görmüştüm.
Tövbe ettikten sonra yine isyan etti.
Oldukça agir küfürler etti.
Çok da üzüldüm buna.
Kolanya içiyordu kafası güzel olsun diye düşün yani.
Bir kaç hafta sonra vefat etti.
Cok üzüldüm onu kaybettigim için.
Cevre de herkes üzüldü..
Deli dolu bir abimizdi.
Ama öleceğini de hissetmişti.
Ölmeden "ben öleceğim her halde " demiş.
Bende O'na cevaben " hepimiz öleceğiz" demiştim.
O an söylediğinde anlamistim ama sonradan farkettim ki öleceğini anlamış.
Her gece yeni dunyaya gelen kızının adini " Deniiiizz Deniiiizz " diye anarak gecelerini içerek geçiriyordu.
Ve öldü.
Öldükten sonra bir cok kez rüyamda gördüm.
Hatta ne zaman özlesem ruyama girer.
Öteki taraftaki yeri de iyi bir durum da değil.
İlk zamanlar karabasan enerjisi gibi şeytani enerjilere sahipti.
Hatta tovbeden sonra ettiği agir küfürler ve isyan dolayısı ile seytan O'nu kendi yanina çekti.
Şeytani görmedim ama onu çeken enerjinin şeytan olduğunu hissettim.
Ve o sahneden anladigim Allah'a isyan eden, küfür edenleri şeytan kendi makamına çekiyor..
Bir sure sonra başka bir rüyamda Tolga abiyi evinde gördüm.
Şeytan çarpmış, hipnotize etmiş, hic bir şeyin farkında olmayan, donuk donuk bakan bir halde gördüm..
Diğer gördüğüm tekrar tekrar rüyalarda da zamanla kendine geldiğini ama yine de cok iyi durumda olmadığını görüyorum.
Yani dünya hayatında kişi nasılsa öteki taraftaki halide ona gore olan yerlerde oluyor.
Su an hala hayatta olsa da zaman zaman Nakşibendi Şeyhi Gavs Hazretlerini de rüyamda gördüğüm oldu.
O'nun makamı da ilahi aşkla kaplı bir makamda, inanılmaz yoğun, olumlu enerjiye sahip ve Allah lütfü ile kendine has enerjisi , yeteneği, gücü, bilgisi, ilmi var..
Hayatta olduğu halde her iki tarafta da olabiliyor..
İnsan ölünce gözlerini berzah alemine açar
Orda ne yaptıklarını bilmiyoruz. Ama orda kesinlikle yaşadıklarını bilmeliyiz.
Ölü hısımlarımızı rüyada görmedik mi?
Onların ne halde olup iyi mi kötü olduğununa dair bir müjde almadık mı?
Orda olduklarının kanıtı bu olsa gerek
Cevap
0Cevap
Netflix izliyorlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?