Ben onlara elalem jürisi diyorum ve umrumda bile değiller son 15 yıldır. Ondan öncesinde hayatımın merkezindeydiler ama şimdi umrumda bile değiller. Fırsat çıkarsa lafimi sokar geçerim, fırsat cikmazsa da bir önemi yok.
Neden öyle bi şey yapsınlar ki arkamdan demek ki kötü insanmışım ki bu kadar çekiştiriyorlar diye düşünürdüm, ben hep herkese karşı pozitif bi insanımdır bu yüzden arkamdan konuşacakları bi davranışım asla olmaz
Kaldı ki, abla teyze ya da canım tarzı hitap edeceğiniz kadar samimi değiliz. Gizli üye olacak kadar yüreksiz, teyze diyecek kadar komik olduğunuzu düşününce olmuyor olay. Benim yaş sıkıntım olsa 40 yazmazdım oraya 😈
Atatürk bir lider ve elbette arkasından iyi yönde de kötü yönde de konuşanlar olacaktır. Ünlü bi kişilik sonuçta onunla kendimizi kıyaslamamız abes kaçar.
Ayrıca teyze dememdeki amaç komiklik olsun diye değildi neden böyle bi tepki verdiniz, anlamadım. Yaşınıza saygıdan teyze dedim, ki benim de teyzem halam sizin yaşınızda, bence teyze alınacak bi unvan değil. Yaş kompleksine takılmayı hiç sevmem bana da otobüste, dolmuşta daha ergen olmama rağmen abla parayı uzatır mısın, abla paranın üstünü al vs. diyorlar. Hiç alınmıyorum. Kaldı ki bu unvanların samimiyetle dahi alakası yoktur çünkü toplumumuzda ismiyle hitap etmek yerine yaşı büyük kadınlara teyze; yaşı büyük erkeklere de amca diyerek hitap ederiz genelde, ve bu komiklik değil saygıdan ve kültürümüzden kaynaklanır. Zaten size kur yapma, asılma olasılığım da 0. Alındıysanız affedersiniz. Ayrıca gizli üye olarak yorum yapanların hepsi yüreksiz o zaman, neden gizli seçeneği var ve soranlar gizlilere hakaret ediyor en iyisi gizliyi kapatmak o vakit. Saygılar bayan @MarisaRosa24
Evet yakın çevremden birisi olsa bile o an tepkisiz kalırım zamanı geldiğinde inceden inceye lafı sokarım. Mesela benim özel hayatım hakkında konuşan kuzenimin söylediği her şey kulağıma geldi günler sonra bununla buluştuk kahve içmek için ben ona neden benim hakkımda konuştun demedim dediğim şuydu insanların özel hayatıyla ilgilenen ve onlar hakkında konuşan kişileri basit buluyorum. Benim hayat felsefem küçük beyinler insanları, orta beyinler olayları, büyük beyinlerse fikirleri konuşurlar. Bunu dediğim an kıpkırmızı oldu sıkıyorsa konuşsun artık 😉
Teşekkürler canım. Benim hikayem öyle basit bir hikâye değildi. Arkamdan konuşmaya bile kalkışmadılar hahaha Öldü farz ettiler. Gömdüler. Üstüme ölü toprağı örttüler. Yutkunamadim. Neyse
Genellikle uzak dururum böyle insanlardan gereksiz insanlar onlar ama her ortamda illaki vardır böyle tipler bu arada bi mesaj atarmısın abla bişey sorucam sonra geri yazmazsın sapıkça değil merak etme