Boşnak insanları neden hep kötü çıkıyor?

ben boşnak mahallesinde oturan bir türküm. illlallah dedim bunlardan. ya bunlar hırsız yalancı küfürbaz. anlamadım gitti hepsi mi aynı olur. taa allahın bilmem nesinden gelmiş buraya burdaki insanları rahatsız ediyolar. birde biz boşnağız biz avrupalıyız diye geziniyolar. dan dan bir dillleri var onu konuşuyolar. bunlar zamanında savaştan kaçıp buraya geldiler şimdi burada havalanıyolar. sınır dışı edilseler keşke.
Boşnak insanları neden hep kötü çıkıyor?
Cevapla