ÇOK KONUŞAN İNSAN BİLGİLİ Mİ DEMEKTİR?

Çevrenizde çok konuşupta boş konuşan insanlar çokmu? bana hiç samimi gelmiyorlar, sırf konuşmak için konuşan insanlar görüyorum, sizin çevrenizdede buna benzer insanlar var mı?

“”Binlerce kapıyı açsan ne olur ki, "Gönül Kapısını Açamadıktan" Sonra...
Binlerce dostun olsun isterse, "Yüzünden Maskeyi Çıkarmadıktan Sonra..."
Binlerce sevenin olsun ne fayda, "İhtiyacın Olduğunda Yanında Olmadıktan Sonra..."
Binlerce gözün olsun neye yarar, "Nasıl Bakman Gerektiğini Bilmedikten Sonra..."
Binlerce gönüle sahip ol istersen, "İçinde Kimse Barınamadıktan Sonra!.."”
ÇOK KONUŞAN İNSAN BİLGİLİ Mİ DEMEKTİR?
Cevapla