Çevrenizde çok konuşupta boş konuşan insanlar çokmu? bana hiç samimi gelmiyorlar, sırf konuşmak için konuşan insanlar görüyorum, sizin çevrenizdede buna benzer insanlar var mı?
“”Binlerce kapıyı açsan ne olur ki, "Gönül Kapısını Açamadıktan" Sonra...
Binlerce dostun olsun isterse, "Yüzünden Maskeyi Çıkarmadıktan Sonra..."
Binlerce sevenin olsun ne fayda, "İhtiyacın Olduğunda Yanında Olmadıktan Sonra..."
Binlerce gözün olsun neye yarar, "Nasıl Bakman Gerektiğini Bilmedikten Sonra..."
Binlerce gönüle sahip ol istersen, "İçinde Kimse Barınamadıktan Sonra!.."”
“”Binlerce kapıyı açsan ne olur ki, "Gönül Kapısını Açamadıktan" Sonra...
Binlerce dostun olsun isterse, "Yüzünden Maskeyi Çıkarmadıktan Sonra..."
Binlerce sevenin olsun ne fayda, "İhtiyacın Olduğunda Yanında Olmadıktan Sonra..."
Binlerce gözün olsun neye yarar, "Nasıl Bakman Gerektiğini Bilmedikten Sonra..."
Binlerce gönüle sahip ol istersen, "İçinde Kimse Barınamadıktan Sonra!.."”
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar