Arkadaşlar Evimi Yaktım? Sizce Bunun Cezası Var Mıdır? Babam ve Bu Kadın Benden Şikayetçi Olabilirler Mi?

Arkadaşlar bakın; ben 2 yıl önce annemi kaybettim. Yukarda Allah var babam annem için çok üzüldü ama yalnız yapamadı. Bir kadın buldu evlendi. İnanın ben bu kadının yaşı benden büyük diye saygı gösterdim ama o sürekli beni azarlıyor, hakaret ediyor, babamı doldurup aramızı bozuyordu. Beni resmen hizmetçi gibi kullanıyor. Babam da 'ya saygılı ol ya da bu evden git' dedi. Bunu Babam dedi düşünebiliyor musunuz? Ben ne yapıyorum ya? Evi çekip çeviren benim susup oturuyorum, ne yapıyorum ben? Biraz önce bu kadının annesine gittiler. Canıma tak etti artık, herşeyimi toplayıp valize koydum evin heryerine kolonyağını döktüm ve yaktım. Aynı sokakta halam oturuyor halama geldim. Şimdi heryer duman itfaiye, polis ve ambulans geldi. Hiç üzülmüyorum, o kadın geldiğinden beri o ev evim değildi zaten. Tek endişem benden şikayetçi olurlar mı? Babam bana bunu da yapar mı?
Arkadaşlar Evimi Yaktım? Sizce Bunun Cezası Var Mıdır? Babam ve Bu Kadın Benden Şikayetçi Olabilirler Mi?
Cevapla