Sobalı evde yaşıyorum bu utanılacak bir durum mu?

Maddi imkanlardan dolayı sobalı evde yaşıyorum ve bundan utanıyorum bu utanılacak bir durum mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Herkes olumlu yönlerini söylemiş bende size olumsuz yönlerini söyleyeyim
-kiyafetler is kokar
-bir tane odaya tıkılmak zorunda kalırsınız (yks hazirlaniyorum ama soğuk odada çalışmak zorunda kalıyorum)
-zehirlenme riski var
-yemek yiyeceğimiz zaman mecburen sobalı odaya taşıyoruz yemekleri
-yakmasi zor ateş bazen yanıyor bazen yanmıyor
-kulunu dökmesi zor
-sabah ev soğuk olur o kadar derdin arasında birde soba yakmaya çalışırsın
"Kimse bilmez sobalı evde yaşamadan"
Sobalı evde yaşıyorum bu utanılacak bir durum mu?
Cevapla