Hayat bana neden iğrenç geliyor?

Kimseyi sevemiyorum hiç kimse ile samimiyet kuramiyorum. İnanın 1 tane gerçek manada dostum yok. Akrabalara karşıda artık bunu uyguluyorum hatta öz ailemde buna dahil herkesi kendimden uzaklastiriyorum. İzole tek başına bir hayat yaşıyorum. Tek yaptığım şey ise gitmek eve gelmek. Asosyal manyak biri değilim görseniz konuşsanız belki de çoğu insandan daha sosyal biri diyebilirsiniz. Sorun o değil. Sorun galiba hayatın sahte gelmesi. İnsanlar bugün başka yarın baskalar dün nerdeydik bugün neredeyiz düşünüyorum düşünüyorum sanki boşuna yaşıyoruz zamanın nasıl gectigi belli değil. Hayat çok ilginç geliyor.
Hayat bana neden iğrenç geliyor?
Cevapla