Eğitimsizlik bazı insanlarda demek ki bunu gerektiriyor...


Cevabı soru da gizli zaten. ülkenin zeka seviyesi çok düşük olduğu için insanlar eğitim yerine kadın erkek ilişkisine odaklanmış sadece bunu başarabiliyorlar hatta bunu da başaramıyorlar. ben bu düğünü çok sevenleri ilkel mağara insanlarına benzetiyorum onlarda hiç bir şey bilmediği için sadece avlanmak ve üremeyi biliyorlardı
Burda bile cinsellik ve aşk konularına atılan herhangi bir soruya yüzlerce cevap gelirken kültür sanat ya da bilim teknoloji gibi konulara 1 2 cevap anca geliyor. . Yani türkiye cinselligin afrikasidir.. Surda atıp tutan kirli fantazilerini yazanlar dışarıda en ufak şey görmemiş yasamamis kendi hayal dünyasını anlatanlar.. Evlilik nedir diyin cinsellik bedava ilişki derler.. Yani erken yaşta heves nefis uğruna yapılan yanlış evliliklerin sonuçları ülkeye ağır bir fatura olarak geri dönüyor..
Isyediğin kadar yasak getir damda düğün yaparlar giderler dağın başında yaparlar o silahlar sıkılır çocuk yaşta gelinler evlendirilir ve o kuzular danalar çevrilir bir güzel yenilir sonra şu pandemı döneminde iyi halt etmişler gibi evlerine dağılıp düğün kritigi yaparlar..
ya bana 1 tane düzgün bir politikalarından bahseder misiniz?
1 tane mantıklı bir politika var mı?
GÜN GELECEK YAP İŞLET DEVRETİN BU DEVLETE VE GELECEKTEKİ NESİLE NE KADAR ZARARLI OLDUĞUNU ANLAYACAK.
GELECEK NESİL ONLARA BU ZULMU REVA GÖREN OY VEREN ATALARINA ANA AVRAT SÖVECEK HER ANDIĞINDA ONLARIN ÖLÜSÜNÜ DİRİSİNİ DİYECEK EMİN OLUN...
Aynen öyle güzel tespit bence, zira halkın talepleri aslında hükümetler tarafından önceliklendirirlir bu nedenle bu durumda halk ın talebi, eğitim sorununun ne denli büyük olduğu bu dönemde açığa çıktı ve gözler önüne serildi bence.
Cevap
20Cevap
Düğün çok önemli.. Eğitim kime lazım çocuklar okuyacakmış onların umurunda mı? Gidip düğünlerde oynasınlar, kadınlar erkek kessin, erkeklerde kadın kessin toplumun başka işi gücü yok ki.
Bu fenomenlerin ortak özelliği Twitter’da beğeni almış tweetleri alıp arka arkaya sitede paylaşıp aynı beğeniyi almayı beklemek galiba. Neden biraz özgün olmayı denemiyorsununuz?
Ben zaten bir fenomenim 🤨😏
Kudurmuş millet anam ondan 😅😅 eğitim almak zor geliyo millete eh birazda o yönden haklılar şimdi okumak pek kolay değil. Tabi haliyle millette kurtuluşunu evlenmekte buluyor
Hiç sorma marifetmiş gibi evleniyorlar hadi evlendin niye düğün yapıyorsun kıy nikahı millet iki oynayacak dedikodu yapacak diye yıllarca düğün borçları ödüyorsun huzurun kaçıyor
Cehalet. Şu korona zamanı düğün nişan söz parti eğlenceler bla bla... isteyen herkes cahildir, yobazdır.
Harbi ya kaç kişi evlendi millet düğünsüz değil de gerdeksizzz duramıyor
Ne eğitimsiz ne de düğünsüz olmaz. Eğitim hayatın her noktasında şart mutlaka olmalı. Düğünse, bir muraddır. Bence her ikisi de olmalı 👍🏻
Toplumun okur yazar ve cahillik oranını belirleyen bir durum işte bu, geri kalmış toplum özellikleri, erken evlilik, kariyer yapmama
Düğünlerin komple yasak olması gerek. Şu korona döneminde yapanlar ve buna olanak tanıyanlarda gözümde suçludur.
Ülkede zaten eğitim yoktu ki? , Sistem yöneticileri en az üç çocuk diyor ne beklersin.
Önemsiz şeylerle uğraşmak hoşumuza daha çok gidiyor çünkü
Yastığa ve duvara sürtmekten yoruldular o yüzdendir
Haklısın dün bizim mahallede düğün vardi 2 saat davul çaldı oynadılar aldı gittiler gelini 😂😂
he ya corona geldi millet daha çok düğün yapmaya merak saldı :)
üstelik evinde interneti bilgisayarı olmayan tonla çocuk eğitiminden bu kadar mahrumken... saçma
Eğitim adam etseydi eşşekler hepimizden daha adam olurdu
Hormonlar beklemekten sıkılmış yeter gari diyorlar ondandır 🤣😅
Burası Türkiye her şey değişik bunu yargılıyorsunuz :D
Tek dertleri millete gösteriş yapmak, düğün yapacağıma Mercedes alırım bir tane daha iyi.
eğitimsizlikten düğün yapılıyor ya hani seri şekilde
Başlığa bayıldım. Lütfen 2020'de düğün yapanları yorumlara bekliyorum.
Önder beyi buradan ayakta alkışlıyorum 👏👏👏 TR gerçekleri.
Üç çocuk muhakkak diyenlerin döneminde eğitimsiz durulabilir, dugunsuz nikahsiz durulamaz!
düğünler çok önemli çünkü asdfg evlenmeyin biraz bekleyin ne olucak
Üniversite için kursa gittim pandemi için kurs dondu üni kazanamadım. Dün tekrar dondurmuşlar bu sene ne olacak bilmiyorum artık, ama önemli değil benim okul okumam, abilerim ablalarım evlensin..
Eline iğne almamış sağlıkçılar mezun olacak kimsenin umurunda değil şaşkınım gerçekten atama zaten yok özeller neden alsın niteliksiz birini düşünmekten hasta oldum saçlarım ağardı
asıl okuyanlar okumaya değil zikişe gidiyo evelenlere laf ettirmem okuyanlarkn hangibiri kendi alin teriyle krtalama yapiyo
Çünkü insanlar yanlız yapamıyor hayat arkadaşı şart
Egitim canina can mi katiyo eglence lazim eglen coş ya alem lazim bize reis alemci adamık biz
Doktorlar bile düğün yapıyor haklısın. Baya garip aslında.
Düğün önemli tabi
😂
eğitim değil para lazım da ondan
ha bir de gösteriş
İlla sallicaklar bi yerlerini ondan
Düğün gereksizlikten başka bir şey değil
Biliyorsun kanks ihtiyaclar 😆😆
Para verseler düğüne götüremezler
Hayvanlarda ürer üremek marifet değildir 🤣🤣
Bende anlam veremiyorum cidden
Evlenen sayisi artınca refah kazanıyoruz
Millet azmış cahilin önde gideni
Çok iyi tespit yaaa👌
Cünkü cehalet kazaniyor
Sevişmek eğitimden daha önemli çünkü
Aynen ikisinide yapmıyorum 😄
Eğlenmek istiyoruz ama
Düğün masraflarından daha çok para alıyorlar?
Başına vurmuş hepsinin..
Çünkü o şey bı süre sonra başa vuruyor
Eğitimsizlikten
güzel tespit
işte xd
Şimdi herkes nikahtan gidiyor zaten
Doğru dmeiş
Şahsen saçma buluyorum.
Çocuk şart
Çünkü sınavda hepimiz "EVET" diyip kacicaz.
Bu ne demek
Yani eğitimi. kapatiyorsun ama düğün dernek çatır çatır oluyor manasinda
@askadami5834 Kral onuda kapatıyorlar ( ya da kısıtlıyorlar) fakat cahil toplum dinlermi :D
Sağol @askadami5834 ve çünkü toplum üremek için can atıyor maalesef 😏
Selim'le. iliski yaşamak neye benzer biliyomusun
Toplumun kafası y*rrak gibi aklı yok fikri var :D
Selim'le ilişki yaşamadım neye benziyor söyle
Selinle
Doğru nokta 👀
Ülke cahil işte...
Zaten bilinç olsaydı nemmeslektaslarim. nede vatandaşlar olurdu
Enteresan ülkem...
tamamen cehalet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?