1.000.000 Tl niz' olsa Ne yapardınız?

Ben 1 milyon tl'ye para demem.1 Milyon Tl'yi...1000 tane..1000 liraya ayırırdım... Banko 4 maç seçerdim sonra o parayı.50 milyon tl'ye kadar artırırdım..50 milyon tl olmassa ben paraya para demem... Yanlış anlamayın çulsuzun tekiyimdir ayrıca. Ama böyle işte :D
1.000.000 Tl niz' olsa Ne yapardınız?
Cevapla