Sma hastalarına yardım kampanyaları sizi de sıkmadı mı?

1 çocuk için bilmem kaç euro toplamak yerine sokakta o kadar sefil çocuk var bunlari herkes görmezden geliyo. O parayla 1 çocuğun hayati kurtulcagina binlerce çocuğun hayati kurtulur.
Sma kampanyalarini desteklemiyorum. Bence devlet ödemesine alinmasi gerek. O kadar vergi affı yapıp 400 milyona yakin kendilerine yakin insanlarin vergilerini sileceklerine ilaçları ucrersiz temin etmeliler.
Anne babalarini sonuna kadar anliyorum ama ben yine de bu kampanyalari desteklemiyorum.
İstanbul 'a gittigimde o kadar cok metroda orda burda yatan ustu basi kirli cocuk goruyorum ki..
Doguda hala cocuklar cok zor sartlarda yasiyo inanir misiniz hala pasta nedir bilmeyen cocuklarla dolu orasi.
Neden bu çocuklara duyarli davranildigi kadar her gece ac yatan cocuklara duyarli davranilmiyor?
Sma hastalarına yardım kampanyaları sizi de sıkmadı mı?
Cevapla