Mahkemeye verilip/verilmediğimi nasıl anlarım?

Arkadaşlar selamlar, dün gece 12 sularında C2 den tanımadığım biri ile bir nedenden dolayı kavga ettim iş sözlü tacize kufurlesmeye kadar falan gitti beni mahkemeye vereceğini söyledi kullanıcı adımı biliyor. Böyle bir şey mümkün mü? Az önce mahkeme kağıdı geldi mi diye mesaj atmış bana? E devlette, uyapta falan hiç bir şey göremiyorum. Sürekli C2 hesabımı dondurup açıyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.
Mahkemeye verilip/verilmediğimi nasıl anlarım?
Cevapla