Açlık yaşayan ülkeler neden hâla çocuk yapıyor?

Kesinlikle kötü bir anlamda söylemiyorum sadece merak ediyorum. Yani doğurdukları çocukları açlıktan ölebilme ihtimalleri oldukça yüksek ama neden hâla çocuk yapıyolar?
Açlık yaşayan ülkeler neden hâla çocuk yapıyor?
Cevapla