Geçen sene aldığın sweatshirtleri bu yıl giymek?

ben geçen sene çok büyük günah işledim ailemin parasını ailemden gizlice alarak onlarla sweatshirt (tişört) alıyordum kışın bu günahı işledim yazın tövbe ettim namaz kıldım bir daha elimi dahi uzatmadım şimdi o sweatshirtleri tekrar çıkardık ve kış geldi ailem zor durum da olduğu için onlara yeni almasını da isteyemem o sweatshirtleri tekrar giysem (zorunda olduğum için) günah yazılır mı ya da siz olsanız giyer miydiniz onlardan başka giyecek hiçbir şeyim yok yardımcı olursanız sevinirim
Geçen sene aldığın sweatshirtleri bu yıl giymek?
Cevapla